Selasa, 5 April 2011

Video sex Anwar diedit...

Akhirnya satu persatu kecacatan video tersebut terbongkar. Kalau dilihat, terdapat bahagian yang diedit di video tersebut, iaitu pada sela masa 0:31 sehingga 0.33, di mana lelaki mirip Anwar Ibrahim keluar dari bilik. Satu bahagian lagi yang diedit adalah pada sela masa 0:53 hingga 0:54 di mana tiba-tiba pelacur muncul dengan bertuala bagaikan biskut chipsmore.

Kalau dilihat, watak Anwar yang pertama memiliki janggut, manakala watak yang kedua tiada janggut. Terdapat juga persoalan mengapakah lelaki mirip Anwar Ibrahim itu dilihat sengaja membiarkan dirinya dirakam?

Apa yang paling jelas, dua individu mirip Anwar Ibrahim ini adalah dua individu yang berbeza namun memakai tuala yang sama. Kalau dilihat pada gambar di bawah, individu mirip Anwar Ibrahim yang pertama lebih kurus berbanding individu yang kedua yang dilihat lebih berisi dari bahagian belakangnya. 


Secara rasionalnya, dua pelakon ini bertukar apabila watak tersebut dilihat keluar daripada bilik. Lihat juga bagaimana pelakon kedua yang lebih berisi, juga memiliki perut yang lebih boroi berbanding pelakon pertama.

Jika video seks ini sebagai penentu kemenangan kedua-dua parti, nantikan pendedahan yang diluar jangkaan anda menjelang PRU 13 nanti, identiti pelakon mirip Anwar Ibrahim ini akan didedahkan untuk memberikan "Checkmate" kepada UMNO dan Barisan Nasional. Kita tunggu dan lihat. 


p/s  nak tengok video sex anwar, copy n paste link ni.. : http://networkedblogs.com/

1 ulasan:

malaysiandotcom berkata...

yop tukar link
http://malaysiandotcom.blogspot.com/