Isnin, 11 April 2011

"Aku, Islam dan Jam Omega.."

sempat berbual dengan umno totok selepas magrib tadi. berkisar kepada jam omega anwar. sahlah, 'btn' berjaya mengindoktrin minda mereka yang mengikuti kursus 'btn' sehingga yang batil dijulang..

apakah isu sebenar..? nak pastikan pelakon itu anwar atau jam tangan menjadi saksi utama? haku menyaksikan kenyat...aan desperado yb zaharin yang meminta wan azizah menjalani ujian menipu.

kenapa nama najib, eskay, rahim tidak dimasukkan sekali? arhhh.. ahli politik umno memang kaki 'spin', dulu, kini dan akan selamanya. kegusaran anwar naik takhta sebagai pm semakin jelas dalam kenyataan zaharin.

teknologi perfileman sudah jauh berubah. banjir besar, perubahan wajah, buleh dilakukan didalam studio sahaja. tiada apa yang menghairankan.

cuma haku hairan, kenapa umno tanak gunakan kaedah yang islam gariskan. ape yang jam omega buleh buktikan? itu jam anwar? ade beribu ribu jam omega diluar sana. yang buleh dibuat pindaan apa saja. sediakan wang.

... cuma hukom islam tak buleh dipinda. inilah masaalah besar kepada umno/bn. moga moga jam omega yang eskay serahkan kepada polis, boleh bercakap dan menjalani ujian menipu. (jangan ketawa, nanti aku pon ketawa).

lepas jam apa? cincin anwar pula? aduhhh, politician umno ni memang sewel tahap varvee hoot tan. kalo begini lah level pemikiran umno, elok la bungkos tikar. menyusah dan mengabiskan duit pembayar cukai.

aku pon heran, polis pula akan melangsongkan pendakwaan tak berapa lama lagi setelah meneliti beberapa perkara. madey telah merosakkan jabatan polis. hingga kini, tindakan polis dilihat sebagai mewakili umno/bn. (jangan ketawa.. heheh)

dahh arrr, aku malas nak menulis. kalo orang umno baca ni, guna akai yang allah anugerah tu, sebaik baik nya. jangan ikot memvarvee vuter.

salam,

yob tualang sekah

p/s aku nak kekedai, gudang garam surya aku habis. apa? helooo... aku beli yang ori ok. made in seremban aku bagi kat mat umno jer. warghkahkahkah!!

Tiada ulasan: