Khamis, 28 April 2011

Kroni Rothschild Hadiah Radioaktif Untuk Rakyat Malaysia

Dengan terbinanya satu kilang memproses ‘rare earth’ di Kuantan, Pahang hujung tahun ini, maka rakyat Malaysia akan terdedah sepenuhnya dengan 20,000 tan metrik radioaktif setahun.
Syarikat proksi Rothschild iaitu Lynas Corporation dari Australia telah diberi kebenaran oleh kerajaan negeri Pahang untuk membina kilang memproses ‘rare earth’ di kawasan Gebeng, Kuantan sejak lebih setahun lalu.
Pembinaan kilang perlombongan oleh proksi Yahudi elit itu menerima tentangan hebat dari parti pembangkan g dan juga NGO-NGO kerana operasinya akan menyebabkan rakyat Malaysia terdedah dengan radio aktif berkapasiti 20,000 tan metrik.
Menurut laporan media Bernama, Malaysia merupakan kawasan yang selamat daripada kilang-kilang penghasil radio aktif sejak sebuah kilang radio aktif di Bukit Merah, Perak diarahkan tutup 20 tahun dahulu.
(Bagaimana Lynas Corporation dikatakan proksi Rothschild? Pelabur terbesar di dalam Lynas ialah JP Morgan dan JP Morgan sendiri adalah bank pelaburan terbesar milik Rothschild. Perlu diingat Rothschild dan JP Morgan telah pun bertapak di Malaysia sejak 2009 dahulu dalam kategori ‘Investment Bank’)
Menteri Besar Pahang Pertahan Proksi Yahudi
Menurut Syed Ali Badaruddin dari Majlis Badan Bertindak Negeri Pahang, Menteri Besar Pahang telah mengeluarkan kenyataan yang sangat mendukacitakan. Datuk Seri Adnan Yaakob mengatakan beliau akan menutup semua kilang di kawasan Gebeng jika syarikat Lynas tidak dibenarkan beroperasi.
Menurut Syed Ali lagi, kenyataan ini berunsur ugutan dan walaupun kilang Lynas merupakan pelaburan kepada negeri ini tetapi sangat berisiko yang akan ditanggung rakyat dan mempunyai kesan dalam jangka panjang yang tidak terfikir pada masa akan datang.
Pencemaran teruk radio aktif boleh berlaku sekiranya kawasan tersebut (Gebeng, Kuantan) dilanda bencana alam yang tidak diduga. Sekiranya tercemar, bukan sahaja rakyat Pahang yang menerima padah tetapi One Malaysia juga akan kritikal.
(Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob)
Apakah Adnan tidak melihat berita bagaimana stesen Nuklear di Jepun yang begitu canggih boleh musnah disebabkan bencana alam. Ya, mungkin tsunami seperti di Jepun tidak akan berlaku di Malaysia, tetapi harus kita ingat ia Tsunami palsu janaan dari projek HAARP di Alaska.
Mampukah Perdana Menteri Menghalang Rothshcild?
Hari ini melalui siaran berita televisyen PM memberi jaminan bahawa pasukan siasatan akan ditubuhkan bagi menyiasat perkembangan pembinaan kilang tersebut.

Tiada ulasan: