Khamis, 3 Mac 2011

Yob, Zafril AMK Gopeng & Kebenaran...

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salsm Yob..
Nampaknya ada yang nak jadi peguam bela ni..sudah bagus..lagi bagus kalau peguam ni nak jadi hero..
Ada ke peguam bela nak merayu-rayu..sedih bunyinyer..kesian..

Perak Snipper berkata...

Salam Yob..
Patut ler anak fatmawaty terasa sebab org dok citer mak dia..sorry ler zafril...kalau terkasar bahasa..
Kalau zafril nak kata kami semua ni tak tau citer pasal KW vs Wanita Pdg Rengas..itu tak betul..sebelum isu wanita pdg rengas lagi KW telah menunjukkan banyak kelemahan dalam mentadbir wanita perak..kalau sebelum ini adakah kami2 ni nak masuk campur dengan isu wanita..tapi apabila ianya terjadi kpd wanita cabng pdg rengas ianya tidak patut sama sekali.. kerana apa yg kami2 coretkan adalah realiti..memang pahit jika perkara yg benar diserlahkan..cuma nasihat sy..saudara zafril perlu matang dalam berpolitik..pandangan serta fakta yg diberi atas isu ini lebih kepada untuk melihat organisasi wanita perak dihormati dan disegani. Jgn pula menganggap saranan kami agar KW mengundur diri tidak mahu menerima hakikat..saudara perlu membuat tinjauan sejauh mana pengaruh KW di perak sendiri..jgn syok sendiri..

Wanita Cabang Padang Rengas berkata...

Kepada Saudara Zafril..
Elok kalau saudara mendapat cerita sebenar sebelum saudara menuding jari menyalahkan org lain..
Kami wanita cabang padang rengas lebih tahu bagaimana KW tidak menjalankan tgjwpnya membela anak2 buah..Dalam hal ini apabila ada pihak yang diainaya mestilah pahit rasanya..bak kata org tua2.. 'sakit hati org, sakit hati awak'...fikir2 lah..

Halimah Jongang berkata...

Saudara Zafril...
Setiap komen yg diberi di ruangan ini sememangnya pahit untuk ditelan jika ianya merupakan tamparan kepada KW sendiri..Maaf dipohon..
Jika KW adalah seorang yg kami boleh sandarkan harapan..kami akan sokong..tapi KW tidak menunjukkan profesionalisme dalam mentadbir wanita perak..seperkara lagi ..memang KW negeri seorang yg tidak boleh dinasihati..itu hakikatnya..
Komen disini bukan hendak menegakkan benang yg basah...semua kritikan adalah untuk kebaikan bersama..terus terang KW negeri sekarang patut letak jawatan sahaja..pahitkan saranan saya..
Mengikut teori konflik..'konflik itu akan mengakibatkan berubahan'..

Tanpa Nama berkata...

Yob..matlmat kita nak tawan putrajaya pada PRU 13..kalau masih begini fikiran peguam bela..susah la..
Nampak gayanyer dah lebih personel dari politikal...sepatutnya jadikan satu cabaran bagaimana nak selesaikan masalah..sebaliknya peguam bela tak mahu menerima hakikat kelemahan KW negeri sendiri..itu pasal kami tegur..kut2 boleh diperbaiki kelemahan itu..

Perak Snipper berkata...

Keoada Akhdor...
Sy tak faham kenapa saudara mengata sy menabur fitnah dgn cuba nak menipu cerita yg betul ni..maksud saya cuba saudara tanya sendiri dgn fatmawaty betul tak apa yg saya katakan..
Selidik dulu sebelum menuduh..jgn kerana kecewa tak dilantik menjadi ketua amk negeri saudara berkrompomi dgn zafril..
Boleh saudara bagi saya satu contoh yg boleh dibanggakan daya usaha KW negeri dalam menyatupadukan wanita pkr perak...semua tahu..yg KW negeri sekarang hanya kerbau cucuk hidung sajer..apa yg dia cuba rancangkan atau jayakan sepanjang dia teraju wanita negeri..tiada..elek pocik..
Kalau tak percaya tengok lah setiap kali wanita negeri bermesyuarat..mula tu ramai la..pastu tinggal la 5 atau 6 cabang..

. berkata...

Salam Solidaritas...

Yob hanya menyampaikan apa yang yob dengor sendiri dari Cabang Padang Rengas. Bukan cerita rekaan yang syok sendiri.

Buat AMK Gopeng dan selurohnye, kalo nak memimpin jadilah 'a good listener' dahulu.

Tiada orang lama, tiada AMK sekarang. Ingat tu.

Tanpa Nama berkata...

salam.ok nak sy jd matang berpolitik?haaa tgk balik comment korang dkt wall yts tu,korang menghina secara peribadi.cth=indon batak dll.kenapa perlu attack peribadi?jgn nk cmpur adukkan hal peribadi.sy juga org politik.tmbh pula diruang terbuka.apa kuasa wanita negeri dlm hal ni.come on jgn smpai biadap sgt.}zafril eusoff

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak keluarkan comment2 sy?

Tanpa Nama berkata...

perak sniper,ko punya comment thdp kwaty tlalu mghina.(dkt wall yts) ko kenapa?ada ap2 masalah?

Tanpa Nama berkata...

nk sy jd gud listener.ok sy dah dgr dr 3 pihak.dr kwaty.dr cabang pdng rengas dn anuar zakaria.apakah permasalahan ini jatuh keaatas ketua wanita negeri?siapa yg putuskan sebrng keputusan?.-zafril eusoff

. berkata...

Padang Rengas u jumpa sapa? Dr Meor? Dengor ada orang lobi nak jadi timbalan AMK Negeri. Warghhhhhkahkahkah!

Perak Snipper berkata...

Kepada Saudara Zafril maaf dipinta.. mungkin apa yg saya komen dan beri teguran agak keterlaluan..
Sy cuma memberi pendapat..tentang apa pula kena mengena sy dalam hal ini..perlu sy jelaskan yg kronologi isu ini sy ikuti dari peringkat awal lagi..mana yg sy rasa tidak betul kita kena la tegur..sy tiada problem apa2..sy dok sibuk berkempen di merlimau..agak terlewat sy masuk blog ni.. hal ini pun sy rasa dah selesai..tak perlu lah kta bertegang leher..harap kta teruskan kerja2 politik kta bagaimana untuk kta menangkis serangan musuh utama kta pula..biasalah..dalam memberi komen rentak dan temponya pelbagai..harap saudara bersedia maafkan..

Tanpa Nama berkata...

perak snipper - penghinaan peribadi sdr terhadap kak waty tak boleh diterima.bagaimana kalau sy kata begitu kpd mak sdr?apa yg sdr rasa?sy minta perak snipper mohon maaf kpd kakwaty secara terbuka!-zafril eusoff

Perak Snipper berkata...

Saudara Zafril..
Inilah dikatakan saudara masih mentah dalam berpolitik..kalau sy boleh dari awal lagi menghormati saudara sbg rakan komentar..nampaknya saudara masih tidak faham..

Tanpa Nama berkata...

:) dlm politik perlu penghinaan seperti itu?-zafril eusoff

Tanpa Nama berkata...

yob nk ckp sy lobi mior utk timb?sila kemukakan bukti yg sy nk jawatan tu.sy bukan gila jawatan.-zafril eusoff

AngkatanMudaKeadilanGopeng berkata...

Dlm Al-Quran ada statement ,memfitnah lebih berdosa membunuh seorang.

Timb K.AMK Gopeng - eRic Lim