Rabu, 9 Mac 2011

Memo YTS : Untok AMK Gopeng...


Nasehat Yob pader komer yang baru belajor nak berpolitik, hati hati dan pikior dulu sebelom melontar soalan. Agar kebodohan tidak menyerlah dan terserlah.

Diatas adalah perbualan Yob dengan supporter AMK Gopeng. Yob blok sebab mereka ni tak tau kesah sebenor. Ajak dudok semeja dan bincang secara ilmiah, tanak ler plak.



Jawapan Yob

1. Bila PERKASA dan Madey turon Perak dan ke Pasir Salak, adalah tanggongjawab Ketua Cabang Pasir Salak, Wanita dan AMK Perak mengator strategi.

2. Apa jawatan MKA dalam MPN Perak..? Yang Yob pasti, Md Nur Manuty "tiada maruah" kerana kalah dengan MKA dan maseh tersengeh menerima jawatan Pengerusi.

3. Cukop setakat ni. Ada otak pikior sendiri. Warghhhhhkahkahkah!!

p/s Yob kesian kat MKA. Asik kena taji jer... Kepada think tank MKA, komer jangan ler dudok diam jer. Pertahan ler MKA... Adoiiiii!

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan buat fitnah terhadap amk gopeng.mohd rafi ini bukan dari amk gopeng.tolong nyatakan number ahli mamat ni yg buktikan dia adalah dari gopeng.tk-zafril eusoff,ketua amk gopeng

. berkata...

entah ler. asik defend AMK Gopeng yang sangap jer..

Perak Snipper berkata...

Salam Yob..
Teman bukannya nak sokong mana2..MKA ke Dr mohd noor manuty ke..semua kawan dan sahabat teman..teman rasa soal PERKASA ni memang kta semua tahu..tun madey lagi lar..
Elok kalau AMK sendiri cari jalan macamana nak counter balik..bukannya nak cari salah sesiapa..Banyakkan program AMK sendiri..cari pengaruh dan kekuatan sendiri..anggapkan semua sebagai cabaran kpd AMK..anak muda harus lebih agresif..jgn lagi duduk bawah ketiak ketua MPN..Teman syorkan setiap bulan AMK sendiri dapatkan sekurang-kurangnya 2 ahli baru dalam PKR..susah tak..tak susah jika semua AMK abaikan politiking..

. berkata...

MPN Perak.. meh Yob turunkan ilmu politik semasa. tapi kena bayor ler. nak free kalo, suroh Zafril siapkan module.

Tanpa Nama berkata...

sila tanya sdr MKA,sdr azizan tapah,anuar zakaria,pak ucop,ustaz zol or teman2 amk yg lain masa zaman sdr MKA jd pengerusi negeri.adakah kami hentam MKA??kami betul2 loyal dgn beliau hingga ubah skuad amk ke SEGAR.dimana kami ingin berkhidmat terus dibawah sdr MKA.saya secara peribadi telah bersama MKA masa beliau menjadi pengerusi MPN Sarawak.semasa itu,sy telah beberapa kali bantu beliau di sarawak.kalau tak percaya,YTS boleh tanya beliau sendiri..jgn dek kami tak menyokong beliau bertanding timb pres..YTS nk hentam kami..saya cabar yts,tunjuk nombor keahlian yts.berapa lama yts dlm parti ni.-zafril eusoff

Tanpa Nama berkata...

oh jadi,kalau dia bukan dipihak yts,yts anggap dia musuh smpai nk publish mcm tu??
jgn nk tunjuk sgt perangai umno....-zafril eusoff

AMK Selangor berkata...

assalamualaikum Yob

sepetutnya perkara begini tidak harus diperbesar besarkan. bagi sy, sepatutnya tak kira MPN ke, Cabang ke, anggota biasa ke, tak kira siapa apa jawatan pun harus berganding bahu bekerjasama. jika ada masalah seharusnya kita menegur, bukan lanyak x bagi kesian. harap Yob faham maksud ni kerana mungkin antara kita boleh memahami situasi sebenar, tapi rakyat? mereka akan keliru dan akhirnya siapa yang rugi?

Ketua Penerangan AMK Cabang Hulu Langat, Selangor

. berkata...

macam ni la zafril. isu ini tidak akan selesai kalo maseh belom bersemuka.

kalo u sayangkan pkr, yob lebih lagi. masa zafril maseh sekolah, yob dan rakan dan berada dijalanan.

sila hubungi ustad zulkifli ibrahim klo nak tau status

Tanpa Nama berkata...

ahakz.yob,mmg sy di sekolah.dan saya bersama ibu sy juga turun dijalanan masa tu.nk bukti?ada di fb.saya ada simpan gambar 99..nk jumpa?boleh yob set time.bg nom tel yob - zafril eusoff

Tanpa Nama berkata...

tunjukkan nom keahlian parti yob

Tanpa Nama berkata...

haha nak debat?kemukakan dulu num keahlian pakyob..-zafril eusoff

Pak Yob berkata...

nak debat dengan no ahli ke? Warghkahkahkah..!

Tanpa Nama berkata...

Mana num keahlian pakyob?