Selasa, 18 Oktober 2011

Yob, DAP dan Fakta Sebenar..

 
hhehe... kecoh ngan gambar Yop Yob Tualang Sekah di Pejabat DAP Perak???.. Sikit la citer sebagai yg rajin buat hipothesis...Sebelum Yob melangkah ke Pejabat DAP Perak..gua yg nak ke sana...sebelum tu gua ada pergi ke pejabat DAP Taiping, Jln Taming Sari dgn tujuan mendapatkan khidmat dari sana..tetapi memandangkan hanya ada seorang kerani perempuan..gua dijalankan berjumpa YB Yew (Aulong).. gua ada jumpa sama YB Yew mo cerita tentang perlunya informasi tentang Parlimen Taiping di Faceebook.. setelah berborak dgn YB Yew..gua dinasihatkan berjumpa dgn YB Yee Seu Kai (DAP Pokok Assam)... setelah borak dekat 1/2 jam beliau meminta sekiranya boleh mendapat penjelasan lanjut di Ipoh,,,either 25/26 Julai...

Seems that gua bukan blogger dan buta about those ITs... gua kontek Yob.. Yob agreed accompany gua ...so ni la gambo gua kat sana pada hari yg sama... kenapa gambar gua blur??... sebab ada 3rd guy namely (paksu) snap guna fon dia..yet why gambo Yob terang...sebab gua yg snap guna aifon.... so did Yob join DAP??..... check la dengan DAP Pusat...... I was there with him meeting with YB Yee Seu Kai... dari jam 2 pm till almost 4 pm.....

Tiada ulasan: