Khamis, 15 September 2011

NAMA BAIK TUDM TERJEJAS..

Mereka yang mulakan dulu, tanpa tahu hujung pangkal cerita , mereka terus menghentam saya dengan berbagai-bagai tuduhan dan fitnah. Saya xpernah menyusahkan siapa pun..saya luahkan perasaan saya, sebagai " Mangsa", agar ada pihak sudi memberi perhatian keatas apa yang terjadi keatas kami sekeluarga.

Saya hanya berjuang menuntut keadilan demi menegakan kebenaran. 

Tidak pernah terlintas di fikiran saya nak menyakiti hati siapa ataupun memburuk lagi keadaan. Tetapi dalam hal ini, tuan empunya diri diam menyepi...yang riuh, yang tolong, yang tolong tokok tambah cerita adalah, kawan baik.....skot sekali. KONON..KONAN nak bodek....tetapi sebenarnya MENJAHANAM NAMA TUDM lagi ada. 

Di sini saya tegaskan...Saya FAIZZAL JINONG BIN ABDULLAH pesara TUDM,..tidak pernah menyalahkan TUDM, sebaliknya saya menyalahkan INDIVIDU-INDIVIDU yang ada dalam yang MENJADI DALANG dan PERACANG dalam KES PENGANIAYAAN saya dan keluarga saya, itulah yag TERLIBAT..!

TUKANG LINDUNG CETA SENDIRI TOKOK TAMBAH CETA ORANG

 
DALANG

 
TUKANG MENGELUARKAN KENYATAAN MAIN TANGKAP MUAT

 
TUKANG PENGHASUT & TUKANG BELA KAWAN

YDP VETERAN TUDM YG MELINDUNGI PERGERAKAN CHARLIE 24HB DIS 08 KENYAATAAN

 
YG MENJADI HAKIM & YG MENGATAKAN SAYA KERAS KEPALA

KLIK LINK :  http://www.facebook.com/groups/roadtoputrajaya/?notif_t=group_r2j#!/notes/faizzal-jinong/penjelasan-saya/257542607620060

Tiada ulasan: