Jumaat, 14 Oktober 2011

Politik Dibusukkan Oleh Pembawanya.

Baru balik ngeteh dengan budak Jingga 13. Yob kesahkan pertemuan antara Zainol, Johnson dan bos Jingga, . Perjumpaan berlangsung dengan baik dan mereka setuju dengan prinsip RTPJ.

Yob jelaskan bahawa politik ini boleh dikotorkan atau dibersihkan oleh pembawanya.

Isu Dr Xavier adalah isu lama, malah kepimpinan PKR tahu mengenainya. Kes ni seperti "telan mati emak, luah mati bapak". Tak dicalonkan, nanti mamat ni lompat parti. Dicalonkan, pengundi taknak undi.

Jalan penyelesaian mungkin calon calon PKR yang bermasaalah ini akan dipindahkan kekawasan lain. Mungkin. Warghkahkahkah!

Geng Jingga 13 ni marah la Yob sebab dedahkan bos dorang, maka geng ni fitnah lah RTPJ macam macam. Maklom la, sumber pendapatan.

Yob nak tanya korang la... 'Kita nak jatuhkan BN ni sebab apa?' 

Jawapannya sebab KORUP...

Jadi kenapa kita mesti sokong calon PKR yang rosak ini bertanding semula? Kalo macam ni, takde beza la kita dengan BN. Sama stendet. 

Apakah PKR kekurang calon yang berwibawa? Come on lahhh! Maseh belom terlambat untok parti membetolkan keadaan. Berikan kami calon yang bersih dan berwibawa. Susah ke permintaan ini?

Sebelom menang pun tak berani buat keputusan dah menang nanti lagi laaa.... 

RTPJ tetap dengan pendiriannya. Menyokong calon PR yang bersih..!!

Jangan kerana kepentingan diri, kita gadai istilah KEADILAN..

p/s Ini video yang Yob rakam sendiri, tak percaya bulih tanya sendiri : http://yobtualangsekah.blogspot.com/2011/07/rumah-dalam-mimpi-yang-ada-hanya.html

Tiada ulasan: