Khamis, 3 Februari 2011

Memo Terbuka Untok : KETUA WANITA KEADILAN PERAK

Fatmawaty : Ketua Keadilan Wanita Perak... 
























































  
Soalan : 

1. Surat 'penarikan balik perletakan jawatan' yang Chegu Jaliah serahkan pada Puan dihadapan Md Nur Manuty pada tarikh 16/1/2011 semasa mesyuarat MPN Perak mengapa Puan peramkan.? Apa muslihat Puan sebenarnya..?

2. Maka dengan demikian, 'surat perletakan jawatan" AJK Padang Rengas diterima pakai..?

3. Kenapa Puan tidak menegakkan 'keadilan' didalam parti Keadilan..? Puan berkerja untok siapa sebenarnya? Parti atau individu tertentu..?


* Jika inilah sikap KWK Perak, Yob ingin sarankan kepada semua Cabang berhati hati dengan Puan Fatmawati ni. Peluang di Tanjong Malim sudah tertutop. Next Padang Rengas? Dreammm on...


 Insyallah, Yob akan dedahkan..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yob,,konspiratornya adalah Ann..fathmawathy hanya pencacai je..Ann tu ada hajat nak jadi calon..kat cabang sg,siput dia kacau cikgu onn, tp melepas..kat behrang cuba lak kacau mejar..ni kacau lak pdg rengas..konon apabila dia boleh concqure kat ctu mudah lah dia jadi calon..
pegi dah..jalan pun kengkang nak jadi YB..
YB.. Yang Berterabur..Hahaha

Tanpa Nama berkata...

Yob..Ann yang dimaksudkan tu adalah semut...biasa la di mana ada gula di situ la semut ada.

Halimah Jongang berkata...

I was notice that this lady(Ann) is only ex clerk DBKL..how come she can be a YB..bullshit..if ex pengarah or highly officer ok la..ni bekas kerani cabuk jer..

Mat Sabu berkata...

Ha-ha..nampaknyer masih ada lagi budaya cantas macam umno wat.

ex amk berkata...

tindakan tegas mesti d ambil,stahu saya pjumpaan wanita pda mlm 2 juga di hadiri oleh ketua cabang en alias zainon, naib en yahaya n beberapa ajk cabang. jadi bila dah jadi isu mcm ni ketua cabang harus la btnggung jawp utk mnjelas kn apa yg dah tjadi pda perjumpaan pada mlm itu,pada saya yang jelas dikalangan orang2 kuat PKR cabang pdg rengas ada kepentingan pribadi,budaya cantas mencantas ni mmg wujud dalam cabang padang rengas,dlm isu wanita sndiri harus d renung kmbali stiap individu yg ada dlm organisasi wanita itu sendiri cth nya siapa naib ktua wanita pdg rengas n apa peranan beliau pda pjumpaan mlm itu dan tim ketua wanita sndiri pn trlibat secara lansung dlm pjumpaan pda mlm itu. pada pendapat saya ini adalah 1 signal pada ktua wanita supaya berundur atau memecat mna2 individu yang menjadi dalang dalam konspirasi ini walau pn ada yg dh meminta maaf, pada saya setakat mintak maaf tak ada makna apa2 sbb apa yang di buat telah menjatuh kan imej pkr malah mencemar kan maruah ketua wanita itu sendiri.di ura2kn akan ada pemilihan wanita pada 21hb ini jadi apa kah peranan yang harus di main kan oleh ketua cabang sendiri sama ada utk membenarkan proses pemilihan itu atau mengesah kan surat penarikan balik peletakan jawatan smua ajk adalah sah dan organisasi seblum ini adalah sah dah pemilihan itu tidak wajar di ada kan ,ini lah masa nya cikgu alisa zainon membukti kan kewibawaan beliau sebagai ketua cabang.

Tanpa Nama berkata...

Walau apa keadaan pu Ketua Cabang mesti memainkan peranan untk membetulkan apa yang tidak kena dalam cabangnya. Tak kira wanita atau amk..kalau tak ada cabang tak akn wujud wanita. wanita ada cabang tak wujud pn tak bolehtapi cbang boleh wujud taNPA WANITA..ini membuktikan cabang itu lebih power dari negeri atau pusat ke. Sebb itu jika ada cubaan nak buat wanita atau amk lain..kalau tak dapat restu dari ketua cabang jgn harap la.

Sarbini berkata...

X amk..kalau ye pun tahu salah seorang dalam jtankuasa wanita ini nak jatuhkan ketua wanita..yang timbalan wanita pulak pasal apa terikut-ikut jugak..sebagai org no 2 dlm jtankuasa wanita seharusnya mempertahankan ketua wanita..ini tidak dia pun menjadi konspirator jugak..lagi satu peliknya kenapa fatmawathy berurusan orang yang telah letak jawatan..apabila letak jawatan menunjukkan dah tiada lagi apa2 kaitan dlm jwtankuasa tersebut..ni nak buat yang baru lak..apa punya ketua wanita negeri la..malang PKR dan MPN perak mempunyai Ketua Wanita Negeri yang tahu memecahbelahkan lagi wanita.. kelemahan kpd peringkat pusat gak sbb lantik dia..orang indon..

Tanpa Nama berkata...

KW Perak Puan Fatmawaty tolong beritahu Puan Lily repek nie jangan ganggu kami di padang rengas lagi. dia suka telefon saya dengan berbagai2 fitnah. saya tak suka. Pn Faizah

Tanpa Nama berkata...

yop, semua ni kerja zuraidah kamaruddin. Si Ann kengkang tu baruah dia. Fatmawaty sama juga. ZK n konco2nya. memang modus operandi dia. sapa nak selamat kenan gosok bontot ZK. Siapa penghalang pasti dikejarnya hingga ke lubang cacing. Kenapa dia kacau Pdg Rengas. Kerana Pdg rengas beri undi pada Pn. Animah Ferrar semasa pemilihan. Busuk dan dengki hatinya tak terkira. Kat Sabah pun dia buat kacau macam Pdg Rengas. Ada cbg wanita di sana nak di ambilalih pengurusan oleh MPWN Sabah. Sebabnya ....pelbagai alasan...tapi sebenarnya kerana busuk hati. Dia nak cantas para penyokong Animah Ferrar.Kedengkian dan kebusukan hati ini dah lama.Apatah lagi ada wanita berani cabar dia dlm pemilihan walaupun pelbagai usaha dilakukan utk mengagalkan pencalonan. ZK jelas nampak jahatnya. Yg lain2 pun sama, licik dan membaling batu sembunyi tangan.. termasuklah pimpinan wanita lain seperti.....,,,,, .Yg sudah sudah lah. Anda semua dah MENANG.Tak puas2 lagi ke. Tamak haloba dan gila kuasa. kalau hajat nk jadi menteri tu ,menang lah pilihanraya PRU13 dan tawan Putrajaya. ( pendapat saya kalah teruk nanti ), FOKUSlah pada tugas dan tanggungjwab di kawasan anda....jangan nak ganggu gugat dan membuat kacau bilau di cabang orang lain. poorah!!!!!

x amk berkata...

udah la 2 benda dh kusut jd jgn jd kn bertambah kusut, yg heran mcm mna puan jaliah n hisyam malah ketua cabang pdg rengas leh hadir sama dalam msyrat biro politik ngri baru2 ni, ni dh kira hairan bin ajiab